Jaunais Land Cruiser ar nepieradinātu un izteiksmīgu dizainu, kas piestāv patiesai ikonai, aizvedīs tevi jebkur, kur vien tu vēlies doties. Ar nepārspējamu izturību, uzticamību un visurgājēja tehnoloģijām, kas no jauna definē iespējamā robežas, tavs nākamais piedzīvojums sākas šeit.
Saglabājot oriģinālā modeļa lietderību, 20. modelis tika papildināts ar uzlabotu balstiekārtu un dažādu virsbūvju klāstu. Galvenais eksporta modelis — Land Cruiser 20 — palīdzēja nostiprināt Toyota reputāciju kā izturīgu automobiļu ražotājam.
Ar tā izturīgo stilu, balto jumtu, aizmugurējiem logiem un īsajiem pārkares izvirzījumiem atšķirīgā 40. sērija bija arī pirmais Land Cruiser, kas aprīkots ar divu ātrumu pārnesumkārbu, kas vēl vairāk uzlaboja tā veiktspēju bezceļu apstākļos.
40. sērija bija 25 gadus veca, kad Toyota laida klajā 70. modeli. Tas bija izsmalcinātāks un greznāks nekā tā priekšgājējs, taču saglabāja apvidus braukšanas spējas un izturību, kas šobrīd ir Land Cruiser sinonīms.
Ar neatkarīgu priekšējo piekari, kas uzlabo dinamiku uz ceļa, daudzpusīgais 90. modelis modernizēja Land Cruiser koncepciju, ieviešot jaunas tehnoloģijas un uzlabotu benzīna un dīzeļdzinēju klāsta veiktspēju.
Intensīvas izstrādes programmas, kas tika uzsākta 1997. gadā, rezultāts — 120. modelis no jauna ieviesa Land Cruiser raksturīgo dizainu. Stila koncepciju izstrādāja ED2, Toyota progresīvā dizaina centrs Eiropā.
150. sērija, kas tika izlaista 2009. gadā, apvienoja izcilu izturību un nepārspējamu sniegumu bezceļu apstākļos, kas ir būtisks Land Cruiser elements. Visā pasaulē populārais Land Cruiser turpina aizvest cilvēkus visur, kur vien viņi vēlas doties.